کشش دقیق آتروپات

خدمات کشش میلگرد در ایران با اجرت مناسب

خدمات کشش میلگرد در ایران

امروزه ایران یکی از پیشگامان اساسی در زمینه صنایع فلزی محسوب می شود. به همین جهت مواد اولیه این عرصه از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر مواد اولیه این صنایع در داخل کشور تولید شود مزایای خاص خود را دارد. یک مزیت بسیار مهم قیمت تمام شده محصولات است. همانطور که می دانید معمولاً محصولات وارداتی قیمت بالاتری دارند. همچنین اگر مواد اولیه صنایع را خودمان تولید کنیم تحریم های کشورهای غربی تاثیر کمتری روی صنعت ما خواهد گذاشت. همه اینها از جمله نکاتی هستند که باعث شده این مقاله برای شما نوشته شود. در این مقاله می‌خواهیم در مورد خدمات کشش میلگرد در ایران با یکدیگر بحث کنیم.

گروه صنعتی آتروپات یکی از پیشگامان این عرصه توجه شما را به این مطلب جلب می نماید. در این مطلب ما به عنوان یک متخصص در این زمینه اطلاعات خود را با شما به اشتراک می‌گذاریم. اگر به این مسئله علاقمند هستید خوشحال می شویم تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید. از اینکه وقت خود را در اختیار این مجموعه قرار می دهید از شما سپاسگزاریم.

خدمات کشش میلگرد در ایران به چه صورت و با چه عرفی انجام می شود؟

اگر یک صنعتگر تصمیم بگیرد به صورت خدماتی با یک کارخانه میلگرد کششی همکاری اقتصادی کند، شرایط خاصی وجود دارد. از جمله این شرایط باید به عرف موجود در بازار اشاره کرد. به عنوان مثال؛ صنعتگر مورد نظر باید در نظر داشته باشد ضایعات، بخشی از فرآیند کشش میلگرد است. در این فرآیند، بین 3 تا 3.5 درصد از وزن کل میلگرد های خام صرف تلفات میشود. این بدین معناست که از هر هزار کیلوگرم میلگرد خام کمتر از ۳۵ کیلوگرم صرف تلفات خواهد شد. البته میزان تلفات عدد دقیقی ندارد.

از آنجایی که این عدد در کال مشخص میشود و دقیق نیست ممکن است کمتر و یا کمی بیشتر شود. یکی از راه هایی که برای به حداقل رساندن تلفات به صنعتگران پیشنهاد میشود، مدیریت طول میلگرد است. اما این یعنی چه؟ تجربه نشان داده است که میلگردهای به طول ۶ متر کمترین تلفات را دارند.

خدمات کشش میلگرد در ایران
میلگرد ترانس

دیگر نکته‌ای که صنعتگران باید به آن توجه داشته باشند عرف هزینه های حمل و نقل است. معمولاً یک کارخانه تولید میلگرد کششی، میلگردهای خام را در محل کارخانه تحویل می‌گیرد. این کارخانه پس از انجام عملیات کشش روی میلگرد، بار را در همین محل تحویل میدهد. در نتیجه هزینه‌های حمل و نقل میلگرد های خام تا محل کارخانه، به عهده مشتری است. این نکته در هنگام خروج بار از مجموعه نیز صادق است.

یعنی هزینه های حمل و نقل میلگردهای کششی پس از تحویل درب کارخانه، به عهده مشتری است. در مورد خدمات کشش میلگرد در ایران باید گفت که کیفیت آلیاژها هیچ ارتباطی به کارخانه تولید میلگرد ترانس ندارد. برعکس، مسئولیت انتخاب و پاسخگویی در مورد کیفیت آلیاژها با نهادی است که آن را انتخاب کرده است. معمولاً خدمات مربوط به کشش اجرتی میلگرد، هنگامی انتخاب می‌شود که صنعتگر، آلیاژ خاصی را مد نظر داشته باشد.

استعلام هزینه های کشش میلگرد به چه صورت است؟

اگر شما برای تهیه میلگرد کششی اقدام کرده باشید این مطالب را می دانید. اما برای یادآوری به شما میگوییم که تهیه میلگرد کششی به دو صورت انجام می شود. شما می‌توانید میلگرد کششی را به صورت آماده از کارخانه های تولید میلگرد ترانس تهیه کنید. در این حالت شما انتخاب کمتری برای آلیاژ، ضخامت و طول میلگردها دارید. اما اگر  در نظر دارید تا میلگردها را خودتان تهیه کنید، راه حل دیگری وجود دارد. برای این منظور می توانید میلگردهای خام را خودتان خریداری و از خدمات کشش میلگرد در ایران استفاده کنید. معمولاً این کارخانه ها به صورت اجرتی با شما همکاری خواهد کرد. استعلام قیمت حالت اول، کار سخت و پیچیده تری است. چرا که نرخ اجرت کشش، نه تنها به قیمت روز آهن، بلکه به نوع آلیاژ هم بستگی دارد. اما در حالت دوم به سناریو متفاوت‌تری بر خواهیم خورد.

خدمات کشش میلگرد در ایران
خدمات کشش میلگرد در ایران

در صورتی که بخواهیم در مورد خدمات اجرتی صحبت کنیم داستان متفاوت خواهد بود. از آن جایی که خدمات اجرتی وابستگی کمتری نسبت به مواد اولیه و نوسانات بازار دارد کار راحت تر خواهد شد. معمولاً کارخانه های معتبر که در زمینه تولید میلگرد ترانس فعالیت می کنند می‌توانند کمک بزرگی به ما بکنند. ما برای استعلام قیمت کافیست به یکی از مراکزی که خدمات کشش میلگرد در ایران را ارائه می‌دهد مراجعه کنیم. کافیست نرخ اجرت کشش را از آن‌ها استعلام کنیم. استعلام آنلاین قیمت در برخی از شرکت‌ها وجود دارد. شما نیازی نیست برای استعلام قیمت با کارخانه مورد نظر تماس بگیرید. در قسمت بعد با معرفی مجموعه آتروپات یکی از این موارد را به شما معرفی خواهیم کرد. نرخ اجرت کشش را به صورت آنلاین داخل وب سایت این شرکت قرار داده ایم. مشتریان می‌توانند از آن برای استعلام استفاده کند.

گروه صنعتی آتروپات ارایه دهنده خدمات کشش میلگرد در ایران!

گروه صنعتی آتروات از شما بابت مطالعه این مطلب تا این قسمت تشکر و قدردانی می‌کند. این مجموعه جزو اولین صنعتگراندر زمینه ارائه خدمات کشش میلگرد در ایران است. هدف این مجموعه ارائه بالاترین کیفیت با دقت دهم دار در تولید انواع میلگردهای ترانس با نازلترین قیمت به مشتریان است. این مجموعه یک گزینه بسیار مقبول برای صنعتگرانی است که به خدمات میلگرد کشش میلگرد در ایران احتیاج دارند. گروه صنعتی آتروپات در ایام منتسب به کرونا خدمات خود را به صورت آنلاین نیز به به مشتریان عرضه می‌کند. ارائه خدمات کشش میلگرد شامل هزینه هایی است که می توانید برای استعلام آن از طریق وب سایت اقدام کنید. همچنین برای پرسش هرگونه سوال از قسمت تماس با ما با ما در ارتباط باشید. ضمناً نظرات خود را در مورد این مطلب می توانید زیر همین مطلب یادداشت کنید. شاد و پیروز باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا