کشش دقیق آتروپات

خدمات کشش میلگرد با کیفیت و در اندازه های دقیق

خدمات کشش میلگرد با کیفیت

یکی از دغدغه‌های به وجود آمده در صنعت کشورمان کاهش کیفیت محصولات تولیدی و ارائه خدمات مناسب، در سال های اخیر بوده است. این اتفاق متاسفانه به علت افزایش نرخ ارزهای خارجی و مواد اولیه صورت گرفته است. با بالا رفتن نرخ مواد اولیه، تولید کننده ها به این فکر می افتند که با کاهش کیفیت و در نتیجه آن کاهش قیمت، فروش خود را حفظ کنند. اما گاهی اوقات کیفیت کار، در مهارت آن تولید کننده نهفته است. یعنی کیفیت کار وابسته به مواد اولیه آن کار نیست. (و یا کمتر است اما در مقابل مهارت اجرای عملیات درست، می تواند به کیفیت آن محصول بیافزایید.) حتی این امکان وجود دارد که علی رغم اهمیت کیفیت مواد اولیه، مهارت انجام کار، بسیار تعیین کننده تر باشد.

در مقاله پیش رو با بررسی مثالی بارز از آنچه گفته شد نگاهی عمیق تر به این مسئله خواهیم داشت. تقریباً اکثر کارهای خدماتی می توانند یک مثال برای پر اهمیت بودن مهارت در تولید به شمار آیند. خدمات کشش میلگرد یکی از این مثال هاست. میلگرد ترانس نیز فارغ از آلیاژی که دارد می بایست با خدمات باکیفیتی تولید شود. البته این به این معنی نیست که آلیاژ مواد اولیه تاثیری در میلگردهای ترانس ندارد. اما کیفیت و دقت در نظر گرفته شده در هنگام تولید، می‌تواند حرف اساسی در این مورد بزند. همراهان وب‌سایت آتروپات در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد خدمات کشش میلگرد با کیفیت باهم گفتگو کنیم.

آیا خدمات کشش میلگرد با کیفیت با قیمت ارزان قابل دسترس است؟

ابتدا بهتر است در مورد این نکته صحبت کنیم که چه خدمات کشش میلگردی، باکیفیت محسوب می‌شود؟ خدمات کشش میلگرد با کیفیت به معنی دقت بالا در تولید میلگرد ترانس است. به این معنی که سطح مقطع میلگرد ها به معنای حقیقی کلمه دایره باشد. صنعتگران در این زمینه اصطلاحی دارند به نام “ساعت بودن” که به معنی بیضی نبودن سطح مقطع میلگرد، است. میلگرد های ترانس می بایست کاملاً ساعت باشند و هیچ‌ گونه تاب و انحنا در طول میلگرد پذیرفته شده نیست. به چنین میلگرد ترانسی میتوان میلگرد ترانس با کیفیت گفت. اگر یک صنعتگر به دنبال خدمات کشش میلگرد با کیفیت می گردد این پارامترها از اساسی‌ترین پارامترهای تعیین کننده هستند. در پاراگراف بعد به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا این خدمات با قیمت ارزان قابل دسترس است؟ همراه با ما در این مطلب باشید تا پاسخ این سوال را به شما بدهیم.

 

خدمات کشش میلگرد با کیفیت
خدمات کشش میلگرد

 در قیمت گذاری یک واحد تولیدی، شاید از یک سیستم پیچیده استفاده شود. اما چند قانون ساده را در مورد آن می‌توان مورد بررسی قرار داد. هرچقدر یک واحد تولیدی آمار تولید بالاتری داشته باشد دست این مجموعه در قیمت‌گذاری بازتر است. چراکه با افزایش تولید و در نتیجه آن افزایش درآمد، میتواند راحت‌تر پاسخگوی هزینه‌های ثابت مجموعه باشد. به همین ترتیب این اختیار را دارد که با کاهش میزان سود، فروش خود را افزایش دهد. این کار نه تنها موجب تضمین سود واحد تولیدی خواهد شد، بلکه مزیت دیگری دارد. مزیت دیگر آن، دسترسی بیشتر به سهم موجود در بازار است. هرچه یک واحد تولیدی به سهم بازار بیشتری در زمینه کاری خود دسترسی داشته باشد، در آن زمینه قدرتمند تر است. پس از یک نتیجه گیری می توان گفت خدمات کشش میلگرد با کیفیت با قیمت ارزان از کارخانه هایی انتظار میرود که توان تولیدی بالایی دارند.

میلگرد ترانس چگونه ساعت و تابگیری می شود؟

همانطور که در قسمت قبلی مقاله اشاره شد ساعت بودن و تاب نداشتن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شاید ملاک دقت در اجرای خدمات کشش، همین نکته باشد. میلگرد کششی، باید بسیار صاف، صیقلی، بدون تاب و ساعت باشد. در واقع وظیفه یک کارخانه تولید میلگرد کششی این است که میلگردهای خام را به چنین میلگردی تبدیل کند. حال باید در نظر داشت که برای تبدیل میلگردهای خام به میلگرد کششی، فرآیند خاصی صورت می‌گیرد. اما سوال اساسی اینجاست چه چیزی باعث ساعت شدن میلگرد کششی میشود؟ همچنین به نظر شما چه چیزی می‌تواند تاب میلگردها را به صفر برساند؟ با ما باشید تا پاسخ دقیق این سوال را با یکدیگر و در این مقاله بررسی نماییم. اما قبل از هر چیز، خودتان بهتر است به پاسخ این سوالات کمی فکر کنید. اگر ایده جالبی داشتید حتماً با ما به اشتراک بگذارید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای تابگیری میلگرد ها دستگاهی به نام تاب گیر وجود دارد. همان طور که از اسم این دستگاه مشخص است وظیفه این دستگاه حذف هرگونه انحنا و تاب از روی میلگردهای ترانس بوده که این دستگاه با در اختیار داشتن دو غلتک این کار را انجام میدهد. میلگردهای ترانس از بین این دو غلتک با فشار زیادی رد میشوند. فشار زیادی که این غلطک به میلگردها وارد می‌کند موجب حذف هرگونه تاب و انحنا از روی میلگرد کششی می‌شود. همچنین در مورد ساعت بودن میلگردها باید گفت فرآیند کشش این وظیفه را عهده دار است.

در واقع قطر میلگرد باید به اندازه خاصی که مد نظر تولید کننده هست برسد. به محض اینکه یک دایره کامل با قطر مشخص را داشتیم آن میلگرد از دوزه رد می‌شود. فرآیند کشش از آن قسمت که باید ادامه پیدا نمیکند. در نتیجه این موارد، فراهم کننده خدمات کشش میلگرد با کیفیت هستند.

خدمات کشش میلگرد با کیفیت
کشش میلگرد

گروه صنعتی آتروپات

گروه صنعتی آتروپات سالهاست که خدمات کشش میلگرد با کیفیت و با نرخ اجرت کشش بسیار مناسب را در تهران ارائه می کند. این شرکت با حداکثر سرعت، دقت، کیفیت و با نازلترین قیمت در خدمت مشتریان عزیز خود بوده است. تجربه بالای اجرایی این شرکت سبب شده تا این گروه صنعتی به شناخت خوبی از نیاز مشتریان برسد. همچنین این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته است ظرفیت تولید خود را به حداکثر برساند. این دقیقا نکته‌ای است که به گروه صنعتی آتروپات کمک می کند تا این خدمات را با حداقل قیمت ارائه دهد.

همچنین این گروه صنعتی با افتتاح فروشگاه اینترنتی، گامی نو در این صنعت برداشته است. صنعتگران می توانند به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت و آن را پیگیری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از قسمت تماس با ما همراه ما باشید. از اینکه مقاله ما را در مورد خدمات کشش میلگرد با کیفیت مطالعه کردید از شما قدردانی می کنیم. شاد و پیروز باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا